Månedligt beløb

30 kr./md.

Du støtter med et månedligt beløb på 30kr.

Månedligt beløb

MEST POPULÆR

100 kr./md.

Du støtter arbejdet med udsatte børn og unge og deres rettigheder.

Støt en gruppe børn

100 kr./ pr. md.

Tegn et fadderskab for en gruppe børn

Støt uddannelses- og sundhedsindsatserne med et valgfrit beløb via MobilePay. Med 30 kr giver du uddannelse til éet barn i lidt under en uge:

Tast: 92188

Start din egen indsamling

Du kan starte din helt egen indsamling til fordel for Aktion Børnehjælp på indsamlingsportalen BetterNow. Du bestemmer selv, hvordan din indsamling skal foregå – det er kun fantasien, der sætter grænser. Du kan udføre noget krævende (f.eks. sport) eller udfordre dig selv med en skør aktivitet.
De indsamlede midler går til Aktion Børnehjælps arbejde i Indien. Du kan også øremærke indsamlingen til en bestemt del af Aktion Børnehjælps arbejde, f.eks. et bestemt børnehjem.

Indiens børn har brug for støtte til
uddannelse og bedre ernæring

Støt viden og oplysning om rettigheder, adgang til skolegang og sundhed for børn, unge og voksne i Indien. En støtte på 100 kr om måneden betyder en verden til forskel for piger og drenge som Lakhsmi og Kumar.

Overførsel via netbank

Du kan også støtte ved helt almindelig overførsel via din netbank. Her kan du finde vores bankoplysninger:

Danske Bank A/S

Reg.nr. 1551 Konto nr. 5401321

IBAN: DK17 3000 0005 4013 21

SWIFT DABADKKK

GIRO +01< +5401321

Aktion Børnehjælps sekretariat

Kontorfællesskabet
Vermundsgade 38 A, 2 th
2100 København Ø

CVR.nr. 84 87 38 10

Din støtte kan fratrækkes i skat

Fra og med skatteåret 2012 får de bidragydere, der yder støtte til almennyttige organisationer, som er godkendt efter ligningslovens §8a (bl.a. Aktion Børnehjælp) fuldt fradrag på selvangivelsen / årsopgørelsen for deres bidrag, idet de hidtidige bundgrænser på 500 kr. er ophævet. Det maksimale fradrag er 15.600 kr.

Læs evt. mere om fradrag, beløbsgrænser m.v. på brancheorganisationen ISOBRO's website.

Husk at oplyse dit CPR-nr eller CVR- nr til os, så indberetter vi til SKAT.

TOP